فرمانده نيروي انتظامي: ناخالصي مواد مخدر در سال گذشته، موجب کشته شدن 5 هزار نفر شد

يزدفردا- فرمانده نيروي انتظامي، گران شدن و افزايش درصد ناخالصي مواد مخدر را از آثار مبارزه با اين مواد دانست و افزود: اين نا خالصي موجب کشته شدن 5 هزار نفر مصرف کننده موادمخدر در سال گذشته شده است و اين رقم نسبت به سال هاي قبل، بسيار بالاست.

به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا:سردار «احمدي مقدم»، فرمانده نيروي انتظامي که به منظور نظارت بر حسن عملکرد کارکنان فرمادهي انتظامي استان قزوين به اين استان سفر کرده بود در جمع خبرنگاران حاضر وبه پرسش هاي آنان پاسخ داد.

احمدي مقدم در پاسخ به سئوال يکي از خبرنگاران در خصوص توسعه پاسگاهها گفت: براساس طرحي که در دست بررسي است، قرار است يک سوم نيروها و دو سوم خودروهاي ستاد در اختيار نيروهاي اجرايي و عملياتي قرار بگيرد.

وي ايجاد قرارگاه رسول اکرم (ص) را به منظور برقراري امنيت در شرق کشور دانست و گفت: اقدامات عملياتي، اطلاعاتي و سياسي در سطح منطقه انجام شده است و قرارگاه هاي تابعه اين قرارگاه نيز راه اندازي شده اند.

فرمانده نيروي انتظامي يکي ديگر از برنامه هاي نيروي انتظامي را در سال جديد، مقابله با مواد مخدر دانست و افزود: اميداوريم که بتوانيم اقدامات موثري در اين زمينه انجام دهيم.

سردار مقدم، يکي از آثار مبارزه با مواد مخدر را گران شدن و کاهش درصد خلوص اين مواد برشمرد و افزود: اين ناخالصي موجب کشته شدن 5 هزار نفر از مصرف کنندگان موادمخدر در سال گذشته شده است و اين رقم نسبت به سال هاي قبل، بسيار بالاست.

او اظهار داشت: گروه هاي بازرسي از چند روز قبل در استا حاضر شدند و از کليه يگانهاي انتظامي بازرسي کردند.

وي تلاش پرسنل پليس اين استان را مثبت ارزيابي کرد و اظهار داشت: مجموعاً تلاش پرسنل استان به خصوص در اجراي طرح هاي نوروزي قابل تقدير است.

رييس پليس کشور سپس در جلسه نظارت ستادي که معاونان وي، فرماندهي و معاونان و فرماندهان انتظامي استان حضور داشتند شرکت کرد و به بررسي نتايج بدست آمده از بازرسي ها پرداخت.

در ادامه اين سفر، فرمانده نيروي انتظامي در منزل يکي از خانواده هاي شهدا حضور يافت و ضمن احترام به مقام والاي شهدا با خانواده اين شهيد ديدار کرد.

سردار احمدي مقدم همچنين با حضرت آيت الله «باريک بين» نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين ديدار کرد و گزارشي از فعاليت هاي نيرو و اهداف سفرش را به اين استان ارائه داد.

گفتني است، آيت الله «باريک بين» از زحمات نيروي انتظامي به خصوص در زمان فرماندهي احمدي مقدم تشکر و قدرداني کرد.

منبع:پليس

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا